Svenska Ridsportförbundet

Swedbank Pay, förnya Kundkännedom

Uppdaterad

Det börjar bli dags för många av våra föreningar, som använder Swedbank Pay som betaltjänst i samband med anmälan via TDB, att förnya sitt Kundkännedomsavtal med Swedbank Pay.

Swedbank Pay skickar i god tid ut mail innan, till den föreningskontakt som angavs vid tillfället för senaste avtalet.
Det kan innebära att mailadresser inte längre är korrekta och då når inte mailet rätt mottagare hos föreningen.
Ni kan alltid själva kontakta Swedbank Pays och kontrollera hur ni ligger till, 08-4111080 knappval "2" alt. mail kyc@swedbankpay.com.

I mailet efterfrågas att man ska fylla i Kundkännedoms formuläret på Swedbank Pays hemsida, Viktigt att då också bifoga senaste protokoll där det framgår vilka som är styrelsemedlemmar samt vem som får signera avtal (Konstituerande protokoll eller alternativt Årsmötesprotokoll/Stadgar).

Om inte Kundkännedomsavtalet förnyas kommer tjänsten att blockeras vilket innebär att anmälare inte kan betala för sin anmälan och det vill vi alla undvika! Det blir också en lite längre startsträcka att komma igång igen.
Mail från Swedbank Pay skickas från mejladresserna kyc@swedbankpay.com eller kyc@payex.com!





Guide taggad med: KYK Swedbank
warning Created with Sketch.